کد خبر: 1214216
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده و قابل افتتاح استان اصفهان در دهه فجر امسال ۷۶۸ پروژه است

جوان آنلاین: تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده و قابل افتتاح استان اصفهان در دهه فجر امسال ۷۶۸ پروژه است. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دهه فجر امسال در استان ۶۷ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و ۷۰۱ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید. مهران زینلیان افزود: شهرستان‌های لنجان با ۱۷ پروژه، شهرستان فلاورجان با هشت پروژه و شهرستان نجف‌آباد با شش پروژه بیشترین تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی شده استان را در دهه فجر خواهند داشت. وی تصریح کرد: در شهرستان فریدن ۷۵ پروژه، شهرستان تیران و کرون ۷۳ پروژه، در شهرستان نجف‌آباد ۵۱ پروژه، شهرستان لنجان ۵۰ پروژه و شهرستان کاشان ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. 
این مسئول با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری‌های استان در دهه فجر گفت: شهرداری لنجان ۱۲ پروژه، شهرداری برخوار پنج پروژه و شهرداری نجف‌آباد سه پروژه را کلنگ‌زنی خواهند کرد. 
زینلیان افزود: ۳۲ پروژه قابل افتتاح در شهرداری نجف‌آباد، ۲۳ پروژه در شهرداری کاشان و ۱۷ پروژه در شهرداری لنجان به بهره‌برداری خواهد رسید. وی تصریح کرد: دهیاری‌های شهرستان فلاورجان با هشت پروژه، شهرستان ورزنه با چهار پروژه و شهرستان نجف‌آباد با سه پروژه به ترتیب بیشترین پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده دهیاری‌های استان را خواهند داشت. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همچنین ۷۰ پروژه در دهیاری‌های شهرستان فریدن، ۲۲ پروژه در دهیاری‌های شهرستان ورزنه و ۲۱ پروژه در دهیاری‌های شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری خواهد رسید. 
زینلیان افزود: در میان دستگاه‌های اجرایی استان، وزارت کشور با کلنگ‌زنی ۵۸ پروژه و افتتاح ۳۵۸ پروژه بیشترین تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاح استان را در دهه فجر به خود اختصاص داده است. 
وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، پروژه‌های یادشده در این استان با حضور مسئولان ملی و استانی کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، اصفهان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار